Flycod Forum
que nous pourrions - Printable Version

+- Flycod Forum (https://flycod.com/forum/en)
+-- Forum: FLYCOD (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Yönetim Paneli (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Thread: que nous pourrions (/showthread.php?tid=1387)

que nous pourrions - Banning - 11-12-2020

We zijn dol op het rijke kleurenpalet voor deze zomerbruiloftbloemen. De bordeauxrode rookstruik geeft diepte aan het boeket van romige moeders en blozende tuinrozen. De minimale accenten - knopvazen ??voor de gastenboektafel en enkele stengels groen aan de tafel - zorgen voor zowel een glamoureus als elegant gevoel. De combinatie van groen, tuinrozen en mama's op de taart weerspiegelt prachtig het bruidsboeket!

Ze Bridesmaid Dresses schenkt de kledingzakken van haar bruidswinkel aan plaatselijke riolen, zodat ze chirurgische maskers kunnen maken voor doktoren en verpleegsters die zo dringend bescherming nodig hebben.

"Ik dacht dat je weet wat ... we doen momenteel geen zaken, dus het beste wat we met onze tassen kunnen doen, is ze doneren. We doen graag dingen voor de gemeenschap en geven graag iets terug. Al 23 jaar heeft de gemeenschap ons gediend ”, aldus Thompson.

Ga door je make-up en gooi alles weg dat is verlopen. Maak je borstels schoon. Hetzelfde geldt voor onder uw gootstenen. Gooi oude toiletartikelen of medicijnen weg.
Plan uw droomvakantie. Onderzoek locaties, resorts, restaurants en dingen om te doen.
Ondersteun kleine bedrijven in uw omgeving door cadeaubonnen te kopen die u na de quarantaine kunt gebruiken.

Ben je verloofd en op zoek naar je trouwjurk? Dan wil je je afspraak plannen op een heel speciale plek voor bruiden. Unique Boutique Bridal and Formal Wear of Pikeville, gelegen in de prachtige bergen van Kentucky, is een charmante salon vol eindeloze opties en een vrolijke sfeer.

Je kunt hier met plezier rondsnuffelen tussen hun prachtige, betaalbare bruidsjurken. Unique Boutique biedt jurken in elke stijl en maat. Bovendien biedt deze winkel voor bruidskleding en formele kleding mooie jurken voor schoolbal, thuiskomst, bruidsmeisjes, bloemenmeisjes en moeders. En jongens kunnen hier ook de perfecte smoking vinden voor hun speciale gelegenheden.

Niets zegt een paradijs als een prachtige bruiloft op een bestemming vol kleur aan de Riviera Maya. Chezlie en Joey wilden een bruiloft cre?ren die zowel hun liefde voor elkaar als hun liefde voor zandstranden en zonneschijn vierde. Met prachtige kant- en bloemendetails en een heerlijk helder kleurenpalet werd de levendige bruiloft van Chezlie en Joey prachtig gefotografeerd door Zasil Homecoming Dresses Studio.

De inspiratie: Toen we voor het eerst begonnen te praten over het soort bruiloft dat we wilden, wisten we dat het belangrijk voor ons was om leuk, klassiek, "makkelijk als zondagochtend", intiem en mooi te zijn. We wilden een evenement cre?ren waar we onze liefde voor elkaar en de familie die we hebben gecre?erd konden vieren met een feest vol liefde, vreugde en gelach. Ik ben geobsedeerd door de oceaan, en toen ik van Los Angeles terug naar Utah verhuisde voor een gaduate-school, was het moeilijk om het strand te verlaten. Ik mis altijd dat kalmerende effect dat zon, zand, een zacht briesje en een drankje met een paraplu erin kunnen cre?ren. Trouwen op het strand was mijn eerste prioriteit, en met een bruiloft op de bestemming wist ik dat we al die tijd konden besteden aan onze dierbaren en echt een huwelijksweekend Mother Of The Bride Dresses vieren.

De beste metafoor die ik bedacht was dat de look was ge?nspireerd op een oude kathedraal, waar zware, donkere, rustieke houtsoorten vergezeld gaan van ingewikkelde metalen, veel kleur, kant en kaarslicht. Het kleurenpalet omvatte koningsblauw, terracottarood, donkeroranje, goud, donker hout en ivoor. Ik wilde veel kaarslicht dus de tafels stonden vol met kaarsen, kaarsen in het zwembad en veel sfeerverlichting.