![]() |
aus dem schweren Kopfraum - Printable Version +- Flycod Forum (https://flycod.com/forum/en) +-- Forum: FLYCOD (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Yönetim Paneli (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=9) +--- Thread: aus dem schweren Kopfraum (/showthread.php?tid=369) |
aus dem schweren Kopfraum - Banning - 01-14-2020 Dit dwong me uit mijn hoofd. Het uitzicht opnemen, aandacht schenken aan mijn omgeving, stoppen om een ??paar foto's te maken, dit alles trok me uit de zware hoofdruimte en liet me toe om vanuit een extern perspectief te verwerken. De beweging, de ademhaling en de focus, alles liet mijn gedachten stromen. Het stond me toe de gedachten te observeren in plaats van dat de gedachten mij regeerden. Ik voelde me aanwezig en in het moment, waardoor mijn geest de vrijheid had om te verwerken. Sommigen noemen dit de "zone" of bewegende meditatie. Tegen de Adidas Eqt Support Adv Damen tijd dat ik de top van Cleator Road bereikte, terug naar bekend terrein, had ik mijn mentale toestand aangepast. Mijn benen bewogen onder mij met vertrouwd gemak waardoor mijn emotionele verwerking vloeide en me hielp met mijn begrip. Ik vervolgde de ren in deze zone, stuiterend langs Chuckanut Ridge en mijn weg naar beneden volgend langs het Interurban pad naar mijn voordeur. Bewustwording van het proces: zoals ik in mijn citaat op een lange termijn heb doorgemaakt, was de sleutel om me te helpen perspectief te krijgen en het probleem te begrijpen. Ik moet onthouden dat de conclusies die ik heb van mijzelf zijn, en als die conclusie iemand anders betreft, moet ik onthouden dat ze niet op de vlucht waren die me tot die duidelijkheid leidden. Het overbrengen van de lessen en inzichten die op de vlucht zijn gevonden naar het Adidas Zx Flux Damen huidige leven lijkt het belangrijkste onderdeel te zijn om niet voor problemen weg te lopen. Ik kan vertrouwen op hardlopen om me te helpen door problemen heen te werken, mijn antwoorden te achterhalen, mezelf te begrijpen en begrip te vinden en om vrede te vinden. Mijn runervaring overdragen aan diegenen die betrokken zijn bij wat ik aan het verwerken ben, in dit geval mijn zus, is het werk. Het is het deel dat mijn werk op het pad verbindt. Ik loop niet weg van problemen, ik ren naar antwoorden. Dat werk delen maakt mijn hardlopen zo belangrijk in mijn leven in plaats van me weg te trekken of me af te leiden van het leven. Runner’s World gaf me gratis slabbetjes, onderdak en wat gratis maaltijden. Alle vroege ochtendvluchten en slechte beslissingen zijn van mij. Mijn vriend Heather voelde zich ziek en eindigde helemaal achteraan. Nike Air Max Jewell Dames Ze schreef een geweldige post over hoe het achterin is, vergeleken met het midden-voor-front, gezien beide perspectieven. Het Runner's World-team zag het en reageerde er heel goed op, in dit bericht. Ik ga dit beginnen met de koude harde waarheid. Er zijn honderden lijsten vol met dingen die je hard nodig hebt om op avontuur te gaan, heb je echt een andere nodig? Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen hekel aan die lijsten - er zijn echt heel veel dingen die je echt nodig hebt om een ??succesvol avontuur te voltooien. Door de jaren heen heb ik echter geleerd dat er maar weinig dingen zijn waar je niet zonder kunt. Dingen waar je geen compromis voor kunt vinden, lenen van een vriend of gewoon doen zonder. Het is dit handjevol dingen waar ik graag over wil praten ... de dingen die helpen je hoofd recht te houden wanneer dingen Adidas Zx 750 Womens misgaan + je op te vrolijken wanneer de metaforische stormwolken emmers realiteit op je trailparade dumpen. Ja, rijst krispie traktaties! En nee, niet degenen die je uit die rare blauwe verpakking haalt. Degene die je helemaal opnieuw maakt - een stok boter, een zak marshmallows, een hoop rijstkrispies. Ik heb een methode die ik enigszins aanpas, afhankelijk van de suiker / vet-verhouding waar ik op hoop, maar het is altijd een snel, gemakkelijk proces dat me een enorme stapel sleepvoer oplevert. Het is mijn go-to. Oke prima. De rijstkrispie-traktatie zelf is niet zo belangrijk, maar het hebben van een beproefd + waar trailvoedsel dat je maag altijd accepteert, is waanzinnig belangrijk als het gaat om trailavonturen. Ik ga met rijstkrispie-traktaties omdat mijn lichaam ze lekker vindt + ze geven me een beetje extra veerkracht Nike Air Max Tavas Womens in mijn stap. Ik dank dit stuiteren aan de kinderlijke duizeligheid die gepaard gaat met het eten van een blok boterachtige marshmallows. Vind je happy food dan altijd, altijd, altijd beschikbaar voor willekeurige ravotten op de paden. Het is dom simpel, maar een smiley-snack kan je dag echt veranderen, dat beloof ik! |