![]() |
pourcentage de graisse - Printable Version +- Flycod Forum (https://flycod.com/forum/en) +-- Forum: FLYCOD (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Yönetim Paneli (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=9) +--- Thread: pourcentage de graisse (/showthread.php?tid=385) |
pourcentage de graisse - Banning - 01-15-2020 Ik besloot een vriend te schrijven waarvan ik dacht dat hij gek genoeg was om met me mee te doen. Matt was een endurance-junkie. Hij had Nike Air Pegasus 83 Damen competitief gelopen op de middelbare school en universiteit. Hij had getraind voor de Olympische pentatlon. De echte kicker: hij was door het land gerend. Niet cross-country, let wel. Doorkruis het land, oceaan tot oceaan, een afstand van meer dan 3.000 mijl in minder dan 100 dagen. Omdat dat niet moeilijk genoeg was, koos hij ervoor om zonder bestelwagenondersteuning te rennen. Hij en zijn lopende partner deelden de voogdij over een gele baby lopende kinderwagen met hun uitrusting voor de hele tocht. Denk je dat die kinderwagens je ochtend joggen vertragen? Probeer er één Adidas Zx Flux Mujer omhoog te duwen in de Rockies. De paar keer dat we samen renden, raakte ik de uiterste grenzen van mijn uithoudingsvermogen, terwijl Matt medelijden had. Met andere woorden, hij was precies het tegenovergestelde van mij op elke manier die belangrijk was voor een Nike Roshe Run Femme ultramarathon. Maar hij pleegde en de training begon. Tweemaal per week sprints. Een zondagse lange run. Een cocktail van ijsbaden en schuimrollen. Het was een brandende zomer in New York en bijna meteen werden mijn trainingsplannen ontrafeld. Ik zou werk of reizen als excuus gebruiken om trainingsruns te missen. Dan zou ik me schuldig voelen. Dan zou ik mijn best doen om de gemiste mijlen in te halen en risico lopen op letsel. Voorspelbaar, mijn IT-band werd teder en strak. Wanneer de realiteit botst met fantasie tijdens het hardlopen, zijn de resultaten niet mooi. Ik nam Nike Air Max 270 Uomo mijn IT-band uit elke kans die ik kreeg en liet zelfs een masseuse haar elleboog erin schuren terwijl ik in een kussen schreeuwde. Dit bleek waanzin te zijn. Met mijn IT-band in de vorm zoals het was, kon ik de race niet doen. Maar ik wilde hoop houden. Dus besloot ik mijn vliegticket niet tot het laatst mogelijke moment te boeken. Ik ging voor de laatste race de zondag voor de race uit - en besloot toen om de handdoek in de ring te gooien. Matt zou het alleen moeten doen. Ik belde om hem te vertellen dat ik weg was. Maar hij nam niet op. Omdat ik het hart niet had om mijn snikkenverhaal op een voicemail achter te laten, belde ik een paar uur later terug. Nog steeds geen antwoord. Toen raakte ik in paniek. Wat als ik hem niet op tijd kon bereiken? Wat als hij verwachtte dat ik daar zou zijn? Ik was van plan om onze proviand te Adidas Zx 700 Damen kopen - zou ik eten en gels en ibuprofen hebben als ik op borgtocht 45 mijl afstand was? Ik bleef maar bellen en bellen. Omdat ik niet wist wat ik anders moest doen, besloot ik dat ik het vliegtuigticket moest kopen en opdagen, al was het maar om te zorgen dat Matt voorraden had voor zijn vlucht. Misschien zou ik ook gewoon aan de race beginnen. Het was tenslotte geen schande om af te stappen op mijl 10 of 20. Pas toen ik in de wachtkamer op het vliegveld was, de avond voor de race, nam Matt eindelijk zijn telefoon op toen ik belde. "Hé, ik probeer je al dagen te bereiken, waar ben je in godsnaam geweest?" Vroeg ik. "Oh ja, dat. Ik wist dat je belde om te proberen weg te komen, 'zei Matt,' en ik dacht dat als ik niet zou antwoorden, je zou moeten opdagen. Dan zou je met me moeten rennen en, je wetende, zul je niet stoppen als je Nike Air Force 1 Womens eenmaal bent begonnen. Sorry man. Moest het doen. 'Hij zei het zo nonchalant dat ik hem wilde klagen. Maar hij had gelijk. We liepen de race de volgende dag. Ik heb vandaag mijn takenlijst bekeken en raakte bijna in paniek. Mijn hartslag versnelde en mijn ademhaling werd korter. Ik stak mijn oordopjes in, zette een Gabby Bernstein Kundalini-afspeellijst aan, probeerde zo diep mogelijk met collega's te ademen en knalde wat L-theanine en probeerde het gevoel te laten passeren terwijl ik door mijn lijst bladerde. De dagen zijn lang geweest, maar het is al april. Ik ben vandaag al zes maanden bezig met mijn nieuwe baan. De jaren zijn kort. Dus hier zijn slechts enkele hoogtepunten van de laatste tijd. |