![]() |
triathlon dans ma ville - Printable Version +- Flycod Forum (https://flycod.com/forum/en) +-- Forum: FLYCOD (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Yƶnetim Paneli (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=9) +--- Thread: triathlon dans ma ville (/showthread.php?tid=580) |
triathlon dans ma ville - Banning - 03-11-2020 Mij ??wordt vaak gevraagd: "Hoe train en herstel je voor en na een grote race?" De vraag Nike Air Max Thea Mujer wordt meestal gesteld op de fysieke manier, maar ik ben ervan overtuigd dat een groot deel van training en herstel mentaal is. Ik loop sinds januari 2017 ultramarathons en in die tijd ben ik van zware Adidas Zx Flux Damen 50k tot de 100 mijl afstand gegaan, en tot deze afstand groeien betekent dat de training net zo goed een mentale training was als een fysieke een. Ik heb talloze trainingsschema's, dieetschema's en crosstrainingsoefeningen bestudeerd, en hoewel deze uiterst belangrijk zijn, merkte ik dat ik het nog steeds moeilijk had tijdens races wanneer dingen niet volgens plan liepen. Ik besloot om te resetten: probeer erachter te komen hoe ik mijn training kan aanpassen om rekening te houden met deze "dieptepunten" die ik tijdens mijn races ervoer. Op aanraden van een vriend besloot ik om na elke race de drie dingen op te schrijven die ik goed deed en de drie dingen waar ik mee worstelde of die ik kon verbeteren. In het begin waren ze zo simpel als 'extra sokken meenemen', en naarmate de races langer en moeilijker werden, werden de antwoorden ingewikkelder. Het meest consistente antwoord Nike Air Pegasus 83 Womens dat ik na deze races schreef, was '' s nachts geworsteld met slechte gedachten. ' Tijdens elke race heb je natuurlijk hoogtepunten en dieptepunten die je niet kunt vermijden. Voor mij wanneer de zon ondergaat tijdens een race en ik mezelf alleen in het donker vind, begint mijn geest te dwalen naar plaatsen die ik niet wil. Ik heb dwaze gedachten aan dinosaurussen die zich in de bomen verbergen, de boeman die achter een struik hurkt en leeuwen, tijgers of beren die achter me op de loer liggen. Let wel, ik woon in Zuid-Texas ... Op een dieper niveau denk ik aan enkele van de mensen die ik heb verloren, ik denk aan de pijnlijke dingen die me hebben gebracht waar ik ben, ik denk aan de enorme uitdaging die ik heb aangenomen, en het ergste van alles, ik denk dat ik niet door kan gaan. En misschien mijn laatste. Het ging goed, maar ik weet niet zeker of de triatlon mijn ding is. Ik heb een handvol gezwommen en fietstochten gedaan als Nike Air Zoom Pegasus 36 Hombre training, maar ik kon er gewoon niet in komen. Ik hou van zwemmen en fietsen, maar ik ben gewoon niet ge?nteresseerd genoeg om ze voldoende te oefenen om beter te worden, terwijl ik mijn tijd zou kunnen besteden om een ??betere hardloper te worden. In ieder geval. Gisteren begon met mijn alarm af te gaan om 5 uur en wakker opgewonden / me afvragend wat ik in godsnaam aan het doen was. We kwamen net voor 6 aan de start van de race. De rit om daar te komen? Ongeveer twee minuten van het huis van mijn ouders. Winnen. Ik had laatst gelezen dat het zowel de oudste als de grootste triatlon in New Jersey was, maar ik vond het nog steeds moeilijk te doorgronden dat een triatlon in mijn geboortestad meer zou zijn dan alleen dat, een geboortestadtriatlon. Maar toen ik opdook, liepen er tonnen mensen rond. Ik kwam opdagen met Shannon, Ashley en Bo en verloor snel iedereen. Ik deed er ongeveer een halve seconde over om te freaken en besloot toen om gewoon voor mezelf te zorgen en mijn fiets te gaan rekken en me te laten merken met mijn startnummer Adidas Zx 750 Womens en leeftijd. (Interessante post over het oefenen van bodymarkering.) Na even de tijd te hebben genomen om met haar en haar zus Ali in paniek te raken, ging ik naar het lichaam en kwam toen terug met net genoeg tijd voor nog een paar minuten voordat ik naar het water liep. Ik ging naar de badkamer en verloor opnieuw iedereen. |