![]() |
sortes de plats mexicains - Printable Version +- Flycod Forum (https://flycod.com/forum/en) +-- Forum: FLYCOD (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Yönetim Paneli (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=9) +--- Thread: sortes de plats mexicains (/showthread.php?tid=748) |
sortes de plats mexicains - Banning - 04-07-2020 Ik heb een kleine borst, dus ik heb geen gekke ondersteuning nodig. Ik heb echter twee kleine jongens verzorgd, dus ik maak me meer zorgen over mijn borsten, pannenkoeken of nippen. Verrassend genoeg bood deze beha voldoende ondersteuning in Nike Air Max Sequent 2 Donna de band en bandjes en het lichaam van de beha was goed gevormd en had voldoende dikte voor bedekking zonder me plat te maken. Het rugontwerp was strappy en uniek, en gaf me op zijn minst wat variatie op mijn typische sportbeha-kleurtje. De band zat een beetje strak om mijn borst, maar na een paar keer dragen werd hij comfortabeler. Ik heb geen gebieden gezien die wrijven of knijpen. Het open ontwerp aan de achterkant zorgde voor een lekker briesje dat goed aanvoelde tijdens warme runs. Over het algemeen is dit een schattige, functionele sportbeha. Hoewel ik niet kan zeggen dat dit mijn favoriete short-bh is, zal het waarschijnlijk zijn weg vinden naar mijn normale Nike Air Pegasus 92 Femme rotatie. Deze beha hield mijn meisjes comfortabel op hun plaats met minimaal stuiteren. De manier waarop de riemen tussen mijn schouderbladen omarmen, lijkt veel stabiliteit toe te voegen. Wie wist dat de schattige ook functioneel was ?! Ik ging op een 15 miler dragen van de beha met mijn husky Kobe. De eerste 8 tot 9 mijl was er zware regen. Ik begon in het donker, dus ik miste een bocht en we moesten de kant van de kloof op klauteren met een modderrivier over ons heen. Kobe kon niet genoeg grip krijgen om het zelf goed te maken, dus ik moest hem vooraan zetten en hem met één arm duwen terwijl ik probeerde te klauteren met de andere drie ledematen en een hand vastgehouden. Tegen het einde waren we allebei zo modderig dat we gingen liggen en rondspatten in de eerste kreek waar we kwamen. ... Je kon niet eens zeggen dat de beha net Nike Air Max 97 Womens door een modderbad was gegaan! Nadat de regen was gestopt en de zon scheen, had ik het gevoel dat de beha snel droogde en niet langdurig zwaar en nat bleef. Ik heb altijd problemen gehad met sportbeha's die wrijving onder mijn armen veroorzaken; Ik heb doelbewust vóór deze run geen lichaamsglijmiddel aangetrokken om te zien hoe deze beha het deed. Ik ben blij te kunnen melden dat het helemaal geen irritatie veroorzaakte! Het bedrijf was natuurlijk geweldig, maar de run was slecht. Ongeveer twee mijl na het verlaten van Ashley's, vond ik het enige stukje ijs dat nog over was in Manhattan, en ik beet het - HARD. Ik viel niet alleen, maar ik nam Ashley op de een of andere manier ook mee. Mijn rechterknie raakte de stoep en ik kreeg visioenen van nooit meer rennen. Op de een of andere manier schopte ik ook een vuilnisbak. Ik stond Nike Air Max Tn Damen op en een man lachte naar me. LACHEND. Terwijl ik behoedzaam opstond en duidelijk probeerde te zien of ik gewond was of niet. Ashley en ik waren rokend en begonnen weer te lopen. Ik heb een blauwe plek op mijn knie, maar verder gaat het goed. De rest van de run voelde gewoon alsof het een eeuwigheid duurde en mijn benen waren lood. We renden naar de punt (alleen de punt), passeerden mijn oude appartement en renden terug naar de westkant terug naar mijn huidige appartement, waar DE RUN EINDELIJK IS BE?INDIGD. (Het voelde niet zoals het ooit zou zijn.) We hebben in totaal 10,5 mijl gelopen. |