![]() |
récupération et réduire - Printable Version +- Flycod Forum (https://flycod.com/forum/en) +-- Forum: FLYCOD (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Yönetim Paneli (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=9) +--- Thread: récupération et réduire (/showthread.php?tid=833) |
récupération et réduire - Banning - 04-17-2020 Ja. Waargebeurd verhaal: ik blijf meestal bij foto-achtige berichten omdat ik verschrikkelijk ben met titels. Toen ik journalist was, zou ik mijn verhalen een vreselijke kop geven en daarna "(wijzig dit alstublieft)" schrijven. Ik maak me nu klaar om morgenochtend naar Chicago te vertrekken voor de Healthy Living Summit, een conferentie met andere gezonde bloggers! Het zal leuk zijn om het hele weekend over gezondheid, hardlopen en blogs te Nike Air Max Command Homme praten. Ik was vandaag druk aan het werk om me voor te bereiden op mijn vrije dag van morgen. Zoete aardappel, spinazie, een kalkoenburger en bruine rijst (met een pakje zoetzure saus die ik in de werkkeuken vond) als lunch. Ik had hetzelfde voor het avondeten, zonder de zoete aardappel, dus geen foto. Ik slaagde er ook in om een ??snelle vier mijl uit te breken toen ik thuiskwam van mijn werk - 4 mijl in 35:12, of een tempo van 8:57! Hell yeah! Mijn volgende post komt uit Chicago! Ik ben er maar één keer geweest - toen ik 12 was, om mijn neef te zien, die daar woonde - dus ik ben opgewonden om terug te keren als volwassene, een beetje ouder, en ik kijk er ook naar uit om een ??deel van het marathonparcours te bekijken. Ik ben niet enthousiast over de vluchten. Net als de mooie Laney ben ik een nerveuze vlieger. En het helpt Nike Air Max 720 Dames niet dat ik in een klein vliegtuig vlieg. (Kijkt iemand anders op wat voor vliegtuig ze vliegen voordat ze gaan?) Jullie! Starbucks heeft ontbijt dat geen spinazie-feta-wrap is. (Ik weet het.) Blijkbaar zit er in de huevos rancheros-wrap ook kaas. Ik probeerde hun havermout, en nadat ik de hele zomer een nacht haver had gegeten, smaakte hete havermout een beetje raar voor mij. Ik gooide hun toppings en deed wat van mijn eigen fruit en zonnebloemzaadboter erin. Ik ben ge?nteresseerd om volgende week wat melkalternatieven te proberen wanneer ik terugkom van de Healthy Living Summit (bloggerplezier in Chicago) - maar ik probeer op geen enkele manier iets nieuws terwijl ik niet thuis ben met een hardloopsessie van 17 mijl in mijn plannen. Ik verlaat ook niet helemaal 100% melk en kaas; slechts 99%. De Pro-Tec Athletics Orb Extreme Nike Air Max 270 Damen Mini is een must-have voor elk episch avontuur, roadtrip of herstelset. Het is als een lacrossebal ... maar lichtgewicht en minder pijnlijk om te gebruiken. Deze kleine bal met zelfmassage-drukpunt helpt je om eventuele pijntjes of probleempjes uit te rollen terwijl je op pad bent of tijdens je stretchsessie na het hardlopen. Het doet wonderen op je voeten, benen en onderrug, maar is ook uitermate handig op de schouders na een lange dag achter een bureau zitten of autorijden. Eigenlijk zou ieder mens minstens één Orb Extreme Mini tot hun beschikking moeten hebben! Je ziet ons deze hoofdbanden om ons hoofd, om onze nek dragen, onze gezichten bedekken en soms als een paardenstaart-scrunchie [haarbandjes verdwijnen allemaal tegelijk, amiriet !?]. We zijn onpartijdig tegenover de Trail Sister BUFF?, maar eerlijk gezegd zal elke Nike Air Max 200 Uomo BUFF? begeerd zijn. Ze zijn geweldig om je haar uit je gezicht te houden, je oren warm te houden, zweet / snot weg te vegen, je gezicht te beschermen tegen de wind en zelfs gevuld met ijs om je nek op de geroosterde, warme dagen. Misschien moet je er maar twee kopen, want als je eenmaal ontdekt op hoeveel manieren je een BUFF? kunt gebruiken, heb je nooit genoeg! |