![]() |
diesem ersten - Printable Version +- Flycod Forum (https://flycod.com/forum/en) +-- Forum: FLYCOD (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Yönetim Paneli (https://flycod.com/forum/en/forumdisplay.php?fid=9) +--- Thread: diesem ersten (/showthread.php?tid=835) |
diesem ersten - Banning - 04-17-2020 Leer van experts in het veld. Als je besloot dat je cello wilde leren spelen, zou je er niet gewoon een kopen en beginnen met zagen, toch? Je werkt met een gekwalificeerde leraar die je kan helpen de basis te leren, je vaardigheden te verbeteren en je techniek te verbeteren. Elke sport of kunst vereist veel oefening, en hoewel het mogelijk Nike Air Max 180 Damen is om zichzelf te onderwijzen, komen verbeteringen vaak veel sneller met de juiste begeleiding van een expert in het veld. Dit kan van alles zijn, van hulp bij hardlooptechniek op pittige paden of steile beklimmingen, tot advies over wat je in je hardlooppakket mee moet nemen als je zes uur buiten bent (wat, meer dan alleen water en mijn telefoon?), Tot suggesties voor trail food (omdat je maar zoveel Oreo's kunt eten). Gebruik hun ervaring in uw voordeel! Ze kunnen u helpen bij het plannen van hardlooproutes (weg of pad). Toen ik met trailrunning begon, wist ik maar van een paar trails en had ik geen idee waar ik anders heen moest. Natuurlijk kun je in theorie op elk pad rennen, maar degenen die gekke bushwhacking nodig hebben of meer stenen dan vuil hebben, zijn niet bevorderlijk voor voorwaartse beweging (hoewel ze, afhankelijk Salomon Mountain Speedcross 3 Uomo van waarvoor je traint, geweldige trainingsroutes kunnen maken). Een coach kan je helpen de beste routes voor jou en je doelen te identificeren - hopelijk met een aantal geweldige uitzichten onderweg! Ze kunnen je aannames uitdagen en je (veilig) naar nieuwe limieten duwen. Ooit gedacht dat je niet sterk genoeg was voor een bepaalde uitdaging? Ik heb. Maar toen herinnerde mijn coach me eraan dat ik sterk genoeg was, ik had dit en bel haar als ik klaar was, zodat ze er alles over kon horen. Het is zo gemakkelijk om aan jezelf te twijfelen, maar een coach kan je eraan herinneren dat je het moeilijke kunt KAN doen en je veilig kan ondersteunen onderweg. Ze kunnen ook races of evenementen voorstellen waarvan we niet zouden denken dat ze eraan zouden deelnemen, omdat twijfel aan jezelf een krachtig afschrikmiddel is. Soms hebben we gewoon iemand anders nodig die in ons gelooft totdat we in onszelf kunnen geloven. Ze kunnen je inspireren. Een van de geweldige dingen van de coaches die ik ken en / of waarmee ik heb gewerkt, is dat het totale badasses zijn. Jess Mullen heeft 42 races van 160 kilometer of langer achter de rug en plaatste zich in veel van hen. Jessica Kelley voert ongelooflijke, zelfondersteunende avonturen en races in Alaska (in de winter!). Alison Naney houdt van het verkennen van de Pacific Northwest en leeft voor het moeilijkste pad dat ze kan vinden. Al deze dames zijn gelijke delen atletische coach, therapeut en goeroe in het achterland, en ze inspireren me om de beste te zijn die ik kan zijn. Als je nog steeds niet zeker weet of het werken met een coach geschikt voor je is, chat dan met iemand anders die gecoacht is. Mond-tot-mondreclame is een goede indicatie van de coachingervaring. Ik zou ook aanraden om een ??vergadering of telefoontje te organiseren met een potenti?le coach om je vragen, doelen, hun coachingstijl en prijzen te bespreken. Veel touringcars hebben verschillende pakketten die in prijs vari?ren, dus er zijn opties voor verschillende budgetten. Als ze een goede coach zijn, verwelkomen ze een 'interview' omdat ze Nike Free Rn Distance Womens er ook voor willen zorgen dat het geschikt is voor alle betrokkenen. Dunkin ’Donuts kalkoenworst flatbread met een ijskoffie natuurlijk. Ik ga dit weekend naar DC en ik heb een super drukke week gehad, dus boodschappen doen viel weer erg laag op mijn prioriteitenlijst, ondanks mijn beste bedoelingen. Als je hier nieuw bent (en ik heb nogal wat nieuwe lezers gekregen die hebben geklikt van Caitlin en Tina), heb ik niet altijd een geweldig, lekker recept om met je te delen. Ik laat je altijd zien hoe ik probeer om behoud mijn gezonde gewoonten, ongeacht hoe druk ik het heb (en raak niet uit vorm als ik een paar minder dan gezonde maaltijden heb - ik spring gewoon weer op de kar.) Enkele andere berichten die je misschien wilt bekijken als je nieuw bent: Hoe ik ben begonnen. Ik schreef het niet in die eerste post, maar mijn Nike Air Max 270 React Hombre vriend ging afgelopen zomer trouwen op Aruba, en ik wilde echt het gewicht kwijtraken dat ik daarvoor al jaren met me meedroeg. Basis voedingsrichtlijnen die ik volg. De richtlijnen die mijn trainer me gaf die me hielpen het grootste deel van het gewicht te verliezen. Dit jaar heb ik een paar maanden deze richtlijnen versoepeld en ben ik van plan dit opnieuw te doen ... Nadat ik de laatste paar kilo ben kwijtgeraakt, zou ik willen verliezen om wat meer te klinken voor wat ik Theodora 2.5 noem. |